Στο πλευρό των πλημμυροπαθών το εγχώριο επιχειρείν

Το χέρι στην τσέπη έβαλαν οι εταιρείες προκειμένου να στηρίξουν τους πληγέντες της Θεσσαλίας των οποίων οι ανάγκες «τρέχουν» ακόμη και για τα πλέον βασικά όπως το νερό και το φαγητό

Επιμέλεια: Νίκος Τσαγκατάκης

Το βάναυσο χτύπημα που δέχτηκαν οι κάτοικοι της Θεσσαλίας και άλλων περιοχών της χώρας από την καταστροφική επέλαση της κακοκαιρίας Daniel κινητοποίησε από την πρώτη στιγμή του εκπροσώπους του εγχώριου επιχείρειν που προσέτρεξαν να συνδράμουν με κάθε πρόσφορο μέσο τους πληγέντες.

Δεν επρόκειτο για τα κλασικά προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που κατά πάγια στρατηγική «τρέχει» κάθε ελληνική επιχειρηματική οντότητα ξεχωριστά. Αυτού του είδους τη συνδρομή είναι πολύ πιθανό ότι θα τη δούμε να ξετυλίγεται μεταγενέστερα, όταν θα ξεκινήσει η ανασυγκρότηση στα πεδία της καταστροφής.

Πρόκειται για την έξτρα έμπρακτη συμπαράσταση που προσέφεραν οι επιχειρήσεις στον κρίσιμο πρώτο χρόνο προκειμένου οι πληγέντες να καλύψουν τις στοιχειώδεις ανάγκες τους, δηλαδή αυτές του πόσιμου νερού και του φαγητού.

Κι όπως φαίνεται από τη δημοσιογραφική καταγραφή σε εκείνη η στιγμή το επιχειρείν της χώρας μίλησε τη γλώσσα της αλληλεγγύης!

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ & ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Άμεση διπλή στήριξη των πληγέντων σε Καρδίτσα και Βόλο

Με το που κόπασε η ιστορική καταιγίδα και αποκαλύφθηκε το μέγεθος της καταστροφής, ο ιδρυτής και πρόεδρος της Capital Maritime & Trading Corp., Βαγγέλης Μαρινάκης, αλλά και η ΠΑΕ Ολυμπιακός οργάνωσαν δύο αποστολές ανθρωπιστικής βοήθειας με αποδέκτες τους πλημμυροπαθείς της Καρδίτσας και του Βόλου.

Η μια εξ αυτών των αποστολών έφτασε στην πρωτεύουσα της Μαγνησίας παρέχοντας 30.000 φιάλες νερού (1,5 lt), ενώ η δεύτερη «αποβίβασε» στους πληγέντες Καρδιτσιώτες 25.000 φιάλες νερού (1.5 lt), μαζί με ευάριθμες ποσότητες ξηράς τροφής, καθώς και είδη πρώτης ανάγκης για τους μεγαλύτερους σε ηλικία πλημμυροπαθείς.

 

ΟΠΑΠ:

Μαζί με τον  Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας

Από την πρώτη στιγμή του κατακλυσμού στη Θεσσαλία ο ΟΠΑΠ βρέθηκε σε επαφή με αρμόδιους φορείς, ώστε να συνδράμει στην κάλυψη επειγουσών αναγκών των πληγέντων. Στο πλαίσιο αυτό, σε συντονισμό με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, η εταιρεία απέστειλε στις πληγείσες περιοχές 100.000 μπουκάλια εμφιαλωμένου νερού. Θυμίζεται ότι ο ΟΠΑΠ είχε συνδράμει στην στήριξη και της πυρόπληκτης Ρόδου προσφέροντας απαραίτητο εξοπλισμό –30 μάνικες δασοπυρόσβεσης, κράνη διασωστών-δασοπυροσβεστών, μάσκες μισού προσώπου 2 φίλτρων και γάντια δασοπυρόσβεσης) στους εθελοντές πυροσβέστες της Πολιτικής Προστασίας του νησιού.

ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ

Στη μάχη για την αποκατάσταση των δικτύων

Όπως και οι υπόλοιπες δημόσιες υποδομές έτσι και τα δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας στην Θεσσαλία έπεσαν θύματα της πρωτοφανούς καταιγίδας Daniel. Αυτονόητα, λοιπόν, οι άνθρωποι του Ομίλου ΟΤΕ έριξαν το βάρος τους στην αποκατάσταση του μεγάλου εύρους ζημιών στον ταχύτερο δυνατό χρόνο. Αν και σε πολλές πληγείσες περιοχές παρέμενε τις προηγούμενες ημέρες αδύνατη η πρόσβαση, οι τεχνικοί υπερέβαλαν εαυτού και όπου ήταν εφικτό πραγματοποίησαν:

>> Επισκευές 8 κεντρικών καλωδίων οπτικών ινών (ΚΟΙ) και αποκατάσταση –η διαδικασία είναι σε εξέλιξη– ακόμη 8 ΚΟΙ.

>> Εκατοντάδες αναδρομολογήσεις της κίνησης σε εναλλακτικούς οπτικούς δρόμους.

>> Τοποθέτηση σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς φορητών γεννητριών σε Πήλιο, Φαρκαδώνα και στην περιοχή του Μουζακίου.

>> Αποστολή κινητού Σταθμού Βάσης στην περιοχή του Παλαμά.

>> Πλήρωση πετρελαίου σε κρίσιμο Σταθμό Βάσης, με χρήση ελικοπτέρου, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς.

>> Άμεση μεταφορά τεχνικών από όμορες περιοχές και εμπλουτισμός των κεντρικών μονάδων με επιπλέον προσωπικό, με συνεχή ανεφοδιασμό εξοπλισμού σε 24ωρη βάση.

Στους πληγέντες ο όμιλος προσέφερε, εξάλλου, αδαπάνως για τους συνδρομητές υπηρεσίες επικοινωνίας (δωρεάν ομιλία 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, σε όλους τους συνδρομητές κινητής και δεδομένα 15 GB σε όλους τους συνδρομητές),  αλλά και υλική στήριξη όπως δωρεάν συσκευές κινητών τηλεφώνων, καλώδια φόρτισης και powerbanks. Τα τελευταία διατίθενται από τον Όμιλο ΟΤΕ στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ της Καρδίτσας, ενώ μέρος του υλικού διανεμήθηκε και στο γήπεδο της Καρδίτσας, όπου στεγάζονται πλημμυροπαθείς.

Τις παραπάνω υποστηρικτικές δράσεις του τηλεπικοινωνιακού ομίλου συμπληρώσαν:

>> Η διάθεση 2 βυτίων με νερό γενικής χρήσης (52 τόνοι νερού), και περίπου 25 τόνοι εμφιαλωμένου νερού που είναι προγραμματισμένο να διατεθεί άμεσα στον Βόλο, καθώς ως γνωστόν το σύστημα ύδρευσης της πόλης έχει καταστραφεί.

>> Η συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης για τους πληγέντες η οποία σχεδιάζεται να «τρέξει» άμεσα και με τη συνεργασία με την εθελοντική οργάνωση Humanity Greece.

INTERAMERICAN & ANYTIME

Πολυποίκιλη βοήθεια σε ασφαλισμένους και συνεργεία διάσωσης στη Θεσσαλία

Από την πρώτη στιγμή της καταστροφής που προκάλεσαν στη Θεσσαλία τα  ακραία καιρικά φαινόμενα, οι υπηρεσίες και το ανθρώπινο δυναμικό του ασφαλιστικού ομίλου της Interamerican βρέθηκαν όχι μόνο στο πλευρό των ασφαλισμένων της εταιρείας αλλά και σε όσα κλιμάκια-φορείς επιχειρούν στη περιοχή.

Καταρχάς η Interamerican διέθεσε άμεσα 2 ασθενοφόρα για την παροχή πρώτων βοηθειών και τη διακομιδή ασθενών στα πλησιέστερα νοσοκομεία και ενίσχυσε τον στόλο οχημάτων της Οδικής Βοηθείας και τον αριθμό των εμπειρογνωμόνων στην περιοχή για την υποστήριξη άνω των 1.000 περιστατικών πελατών –και όχι μόνο!– της εταιρείας.

Όπως, μάλιστα, εξηγούν οι άνθρωποι της Interamerican το τηλεφωνικό κέντρο και το team του τμήματος Ζημιών κατέβαλαν τεράστιες προσπάθειες προκειμένου να καταγραφούν τα αιτήματα των πελατών  και να προχωρήσουν άμεσα οι αποζημιώσεις.

Επιπλέον, σε συνεργασία με τον οργανωμένο εθελοντικό φορέα Humanity Greece, η Interamerican και η Anytime διέθεσαν όχημα της Οδικής Βοήθειας για τη μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης στη Θεσσαλία που ήταν και η πρώτη οργανωμένη αποστολή που έφτασε στην περιοχή.

Επιπλέον, διατέθηκε χώρος για την προσωρινή αποθήκευση και φύλαξη ειδών που συγκεντρώθηκαν στο Car Point, τη μονάδα αποζημίωσης και επισκευής αυτοκινήτων στην Αθήνα, ενώ καλύφθηκε η δαπάνη μίσθωσης φορτηγού οχήματος για τη μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης στη Θεσσαλία. Επιπρόσθετα, εθελοντές εργαζόμενοι της Interamerican και της Anytime έδωσαν το «παρών» στο Συντονιστικό Κέντρο του Humanity Greece βοηθώντας στις απαραίτητες καταγραφές και ταξινομήσεις ειδών πρώτης ανάγκης, πριν αυτές σταλούν στις πληγείσες περιοχές.

Αξίζει, τέλος, να υπογραμμιστεί ότι η Interamerican και η Anytime κάλυψαν σημαντική δαπάνη εξοπλισμού της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης (στεγανές στολές εθελοντών, φουσκωτή βάρκα, κράνη, αντλία ακάθαρτων υδάτων, κράνη, ασύρματοι πομποδέκτες επικοινωνίας κ.ά.), ενώ σε συνεργασία με το Humanity Greece θα οργανώσουν δράση συγκέντρωσης συγκεκριμένων ειδών πρώτης ανάγκης, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί μετά τις τελευταίες απογραφές.

PRAKTIKER HELLAS:

Πολύτιμη προσφορά εξοπλισμού και αντλιών ακάθαρτων υδάτων

Πολύτιμο είναι το είδος της προσφοράς που παρείχε στις πληγείσες περιοχές η γνωστή εταιρεία Praktiker Hellas καθώς σε συνεργασία με τον ΔΕΔΔΗΕ διέθεσε 65 επαγγελματικές αντλίες ακάθαρτων υδάτων, με ικανότητα άντλησης 30-90 κυβικών νερού ανά ώρα, ώστε να καταστεί εφικτή η συνέχιση της ρευματοδότησης στην κατεστραμμένη Θεσσαλία.

Μάλιστα οι άνθρωποι της Praktiker στην Ελλάδα συνεχίζουν να βρίσκονται σε επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές, την Περιφέρεια και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, προκειμένου να δρομολογηθεί η παροχή εξοπλισμού και ειδών που χρειάζονται για την κάλυψη άμεσων αναγκών των πλημμυροπαθών.

ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Lidl, Μασούτης και ΑΒ Βασιλόπουλος δίπλα στους πλημμυροπαθείς με δωρεές προϊόντων και σημαντικές εκπτώσεις στο ράφι

Συναισθανόμενες τις αντίξοες συνθήκες της καθημερινότητας των πλημμυροπαθών της Θεσσαλία ακόμη και για τις βασικότερες των αναγκών τους όπως είναι το φαγητό και το νερό, οι πλειονότητα των λιανεμπορικών αλυσίδων τροφίμων «βάζουν» πλάτη είτε προσφέροντας δωρεάν προϊόντα επί του πεδίου είτε κατεβάζοντας σημαντικά τις τιμές στο ράφι.

Για παράδειγμα, η Lidl Ελλάς ανταποκρίθηκε άμεσα στις επείγουσες ανάγκες έχοντας χορηγήσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 90.000 λίτρα εμφιαλωμένο νερό παραμένοντας σε συνεχή επικοινωνία με τους κατά τόπους δήμους και προσφέροντας φρέσκα αλλά και μακράς διάρκειας τρόφιμα, καθώς και είδη πρώτης ανάγκης.

Ταυτόχρονα στα καταστήματα της αλυσίδας σε Αγριά, Αλμυρό, Βόλο, Γιάννουλη, Ελασσόνα, Καλαμπάκα, Καρδίτσα, Λάρισα, Τρίκαλα και Φάρσαλα προσφέρεται από την περασμένη Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου και μέχρι σήμερα Σάββατο (16/9) έκπτωση της τάξης του 20% σε όλη την γκάμα των προϊόντων της, εξαιρουμένων των καρτών ομιλίας και internet.

Στιγμιότυπα από τη παράδοση προϊόντων στους πληγέντες από τους ανθρώπους της Μασούτης

Παρόμοια είναι και η ανταπόκριση και της εταιρείας ΜΑΣΟΥΤΗΣ που επιδεικνύοντας γρήγορα αντανακλαστικά έχει προσφέρει στους πληγέντες του Βόλου, της Καρδίτσα και των Τρικάλων περισσότερα από 78.000 εμφιαλωμένα νερά, 300 κιλά τροφίμων και 100 λίτρα ελαιόλαδο, ενώ έχει δρομολογηθεί παράδοση προϊόντων και στη Λάρισα.

Παράλληλα, μέχρι και σήμερα Σάββατο (16/9) τα καταστήματα Λάρισας, Τρικάλων, Καρδίτσας, Βόλου, Σοφάδων, Φαρσάλων, Σκιάθου και Ελασσόνας θα πωλούν όλα τα προϊόντα της ΜΑΣΟΥΤΗΣ με έκπτωση -20%.

Σήμερα Σάββατο λήγει, τέλος, και η αντίστοιχη εκπτωτική προσφορά του -20% που έκανε η ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλα της τα προϊόντα που πωλούνται από τα καταστήματα του Βόλου, της Λάρισας, της Καρδίτσας και των Τρικάλων.

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα