“Σε μια διετία η επόμενη κρίση – Mεγάλο θύμα η Γερμανία”
Κρίση την επόμενη διετία στην Ευρώπη με τη Γερμανία να είναι το μεγαλύτερο θύμα της, “βλέπει” η σύμβουλος επενδύσεων Gefira.
Η επόμενη κρίση είναι μόλις δύο χρόνια μακριά και η Γερμανία θα είναι το μεγαλύτερο θύμα της.Οι οικονομίες αναπτύσσονται με γνώμονα το κεφάλαιο και την εργασία.Η νομισματική πολιτική της ΕΚΤ παρέχει σήμερα στη γερμανική οικονομία επαρκή κεφάλαια, αλλά η χώρα αντιμετωπίζει καταστροφική έλλειψη νέων, αναφέρει σε ανάλυσή της η Gefira.
Και συνεχίζει η σύμβουλος επενδύσεων: “Δεδομένου ότι ο γερμανικός πληθυσμός μειώνεται σε μια περίοδο ειρήνης, πριν από τα τέλη του αιώνα θα απομείνουν μόνο 22 εκατομμύρια γηγενείς Γερμανοί.Επί του παρόντος, ο ενεργός πληθυσμός έχει ήδη αρχίσει να συρρικνώνεται.
Η πτώση αυτή εξακολουθεί να είναι συγκρατημένη σε σύγκριση με αυτά που θα προκύψουν όμως μετά το 2020.Η εξαφάνιση του έθνους που μόλις ξεκίνησε θα έχει καταστροφικές συνέπειες.
Άλλωστε, η γερμανική κυβέρνηση κατέγραψε πέρυσι μεγάλο πλεόνασμα στον προϋπολογισμό της, ένα σημάδι ότι οι αρχές δεν επιθυμούν ή δεν μπορούν να επενδύσουν στη χώρα τους.
Η Γερμανία στερείται επαγγελματιών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, των εργαζομένων στις οδοποιίες και των εκπαιδευτικών, αλλά η κατανομή περισσότερων φόρων σε αυτόν τον τομέα δεν έχει νόημα, διότι απλά δεν υπάρχουν διαθέσιμα άτομα.
Για το λόγο αυτό, τα εργοτάξια οδοποιίας έχουν σταματήσει και η συντήρηση των οδών αναβάλλεται.Για να βρει καταναλωτές και εργάτες, η γερμανική βιομηχανία επενδύει σε νέα εργοστάσια στο εξωτερικό.
Μεταξύ άλλων η Gefira αναφέρει: “Στο παρελθόν, η γερμανική οικονομία ήταν σε θέση να προσελκύσει εργαζόμενους από τη Νότια Ευρώπη, την Ιταλία για όλους τους πρακτικούς σκοπούς, αλλά και αυτές οι πηγές εργασίας έχουν μειωθεί.
Η Πολωνία έχει γίνει τώρα μια μεγάλη πηγή ανθρώπων στη Δύση, αλλά οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να επενδύουν με βάση αυτήν την προοπτική.
Η συρρίκνωση της βάσης των καταναλωτών επηρεάζει αρνητικά και την αυτοκινητοβιομηχανία.Αυτό διορθώνεται παρέχοντας στους μετανάστες εργασία, αλλά η κερδοφορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας εξαρτάται από την Κίνα.
Όπως σωστά αντιλήφθηκε ο Πρόεδρος Tραμπ, οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γερμανία είναι μεταφορά γνώσεων.
Μέσα σε λίγα χρόνια, οι Κινέζοι, θα αναπτύξουν τη δική τους αυτοκινητοβιομηχανία.
Επίσης, η γερμανική κοινωνία είναι όπως οι περισσότερες από τις δυτικές κοινότητες.Υπερχρεωμένη.Η αυξανόμενη συνταξιοδοτική δαπάνη καθιστά το γερμανικό χρέος μακροπρόθεσμα μη βιώσιμο.Η γερμανική οικονομία αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα με την ιαπωνική οικονομία, η οποία δεν έχει αναπτυχθεί για είκοσι χρόνια.
Η Ιαπωνία, η Ιταλία και η Ισπανία (η τρίτη, η ένατη και η δέκατη τέταρτη οικονομία του κόσμου) αντιμετωπίζουν τον δημογραφικό χειμώνα με όλα τα σχετικά προβλήματα.
Η Γερμανία, η τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, είναι η επόμενη στη σειρά.Την ίδια ώρα, οι ακαδημαϊκοί εξακολουθούν να είναι τυφλοί σε αυτό που οι δημογράφοι μπορούν εύκολα να δουν, μετά από 200 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης.