ΟΤΕ: Με το logo της «μαμάς» στη βιτρίνα των πωλήσεων

Στόχος της διοίκησης Τσαμάζ η αξιοποίηση του brand name της Deutsche Telekom

Δεκαετίες επί δεκαετιών δεσπόζει στην λεωφόρο Κηφισίας στο Μαρούσι το μέγαρο του ΟΤΕ με το χαρακτηριστικό οβάλ μπλε λογότυπο το οποίο όμως εδώ και λίγες ημέρες δεν «ζει»… μόνο του.

Οι πιο παρατηρητικοί από τους πεζούς και τους εποχούμενους στην περιοχή θα διαπιστώσουν ότι στη πρόσοψη του όγδοου πιο ψηλού κτιρίου της Ελλάδα με το τριάκτινο αρχιτεκτονικό σχήμα έχει προστεθεί κι ένα μεγάλο κόκκινο «Τ» που δεν είναι άλλο από το logo της «μαμάς» εταιρείας του ΟΤΕ, της Deutsche Telekom, που εξαιρουμένων των ιδίων μετοχών ελέγχει το 51,4% του εγχώριου τηλεπικοινωνιακού ομίλου.

Η παρέμβαση δεν είναι εικαστική αλλά άκρως πωλησιακή, καθώς εκπεφρασμένος σκοπός της διοίκησης Τσαμάζ είναι να αξιοποιηθεί επικοινωνιακά η παγκοσμίως αναγνωρίσιμη γερμανική «μπράντα». Όπως είχε πει χαρακτηριστικά στους μετόχους ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ τον Ιούνιο στην ετήσια γενική συνέλευση του ομίλου, η COSMOTE αποτελεί –και θα συνεχίσει να αποτελεί– το ενιαίο brand για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου, ωστόσο θα πρέπει ο ΟΤΕ ως μέλος ενός από τους leader της παγκόσμιας αγοράς τηλεπικοινωνιών και του κορυφαίου «ονόματος» στον αντίστοιχο ευρωπαϊκό κλάδο να αξιοποιήσει το λογότυπο του Ομίλου Deutsche Telekom και να ενσωματώσει σταδιακά το logo «T» στις επικοινωνίες του. Η επιδίωξη προφανής: η «συνύπαρξη» του εμπορικού σήματος της CΟSMOTE στην εγχώρια αγορά με το logo που αναγνωρίζουν εκατομμύρια άνθρωποι σε ολόκληρο τον πλανήτη να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση του ΟΤΕ.

Το ορθόν της στρατηγικής επιλογής αποδεικνύεται από τα ίδια τα νούμερα αφού η Deutsche Telekom των 207.000 εργαζομένων και των 114,4 δισ. ευρώ εσόδων (στοιχεία 31/12/2022) δηλώσει «παρούσα» σε περισσότερες από 50 χώρες, μεταξύ των οποίων και οι ΗΠΑ, μετρώντας περίπου 245.000.000 πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25.000.000 συνδέσεις σταθερής και 21.000.000 ευρυζωνικές συνδέσεις. Αλλά και στην ελληνική μικροκλίμακα, οι αντίστοιχες επιδόσεις του Ομίλου ΟΤΕ μόνο αμελητέες δεν είναι.

Για παράδειγμα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ήταν διαθέσιμα στο τέλος του Μαρτίου του 2023, οι πελατειακή βάση του ΟΤΕ στην κινητή τηλεφωνία ξεπερνούσε τα 7,3 εκατ. συνδέσεις (στο +2,3% συγκριτικά με την άνοιξη του 2022), στη σταθερή τηλεφωνία ο συνολικός αριθμός των πελατών ευρυζωνικών συνδέσεων έφτασε τα 2,342 εκατομμύρια, οι συνδρομητές τηλεόρασης του ΟΤΕ διαμορφώθηκαν σε 649.000 (στο +1,9% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο). Όσο για το δίκτυο οπτικών ινών μέχρι το σπίτι (FTTH), ο ΟΤΕ έχει μέχρι στιγμής εγκαταστήσει πάνω από το 80% των συνολικών γραμμών στη χώρα μας, με το 70% του συνόλου των Ελλήνων συνδρομητών οπτικής ίνας να είναι πελάτες του ομίλου.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα