Η εποχή των κομμάτων σούπερ μάρκετ πέρασε ανεπιστρεπτί    

Οι συνεχείς συσκέψεις και επαφές του πρωθυπουργού, την επομένη του μεγάλου πατατράκ της αποχής και της σημαντικής μείωσης των ποσοστών της Ν.Δ. στις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου, καταδεικνύει την προσπάθειά του να κερδίσει χρόνο, να ακούσει γνώμες και αναλύσεις, ώστε να πράξει ό,τι οφείλει, για την ανάσχεση του κλίματος.

Δυσαρεστημένοι φαίνεται να υπάρχουν και προς τα δεξιά και προς τα αριστερά, και η απάντηση δεν μπορεί να προέλθει παρά από τη διασαφήνιση της φυσιογνωμίας του κόμματος. Η εποχή των κομμάτων σούπερ μάρκετ πρέπει να σταματήσει. Θα πρέπει τα κόμματα, που υπέστησαν δεινή ήττα, να ξεκαθαρίσουν τι στόχους έχουν, με ποιους είναι και με ποιους θα πάνε. Το ΠΑΣΟΚ έχει χάσει τον προσανατολισμό του, καθώς δεν έχει πυξίδα και το ιδεολογικό πλαίσιο που κινείται είναι ομιχλώδες και ο  ΣΥΡΙΖΑ με τον Κασσελάκη αναζητά ένα νέο πρόσωπό, που πολλοί λένε πως δεν θα έχει καμία σχέση με την πρότερη Αριστερά.

Ο ανασχηματισμός δεν μπορεί να γίνει μόνο για λόγους εντυπώσεων, ως ένδειξη ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης αντιλήφθηκε το μήνυμα των εκλογών, αλλά για λόγους ουσίας. Για να διορθωθούν κακές συμπεριφορές, η αναποτελεσματικότητα αλλά και να υπάρξει επαναπροσδιορισμός απέναντι σε κάποιες επιλογές που επιβαρύνουν και φτωχοποιούν σημαντικά κοινωνικά στρώματα και μάλλον αποτελούν την κύρια αιτία που χιλιάδες κόσμου γύρισε την πλάτη στη Νέα Δημοκρατία.

Ν.Π.

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα