Διακριτική ενόχληση του Μαξίμου για τα χαλιά της Όλγας

Ζητήθηκε... προσοχή στη διαχείριση των χρημάτων των φορολογουμένων

«Απάνω σε χαλιά, σε μαγικά χαλιά» τραγουδάει σε ένα από τα πολλά μεγάλα σουξέ του ο Λευτέρης Πανταζής, όμως κάποια άλλα… ταπητο-αραβουργήματα είναι αυτά που άναψαν φωτιές στο νούμερο 12 της λεωφόρου Βασιλίσσης Αμαλίας όπου εδρεύει το υπουργείο Τουρισμού.

Ο λόγος για το θέμα που ξέσπασε τις τελευταίες ημέρες όταν έγινε γνωστό ότι η αρμόδια υπουργό Όλγα Κεφαλογιάννη έβαλε την υπογραφή της σε απευθείας ανάθεση ύψους €17.890 για την προμήθεια δύο μπλε χειροποίητων περσικών χαλιών από τη γνωστή επιχειρηματία Δέσποινα Μοιραράκη, προκειμένου να «ντυθεί» το υπουργικό γραφείο.

Το ζήτημα δεν άργησε να πάρει διαστάσεις, με τη… συνεισφορά φυσικά και των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που με μπόλικες δόσεις λαϊκισμού είναι η αλήθεια έστησαν αντικυβερνητικό πάρτι, επικαλούμενοι το επιχείρημα ότι γίνονται παράλογες κρατικές δαπάνες σε περιόδους όπου οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί στενάζουν υπό το βάρος της συνεχιζόμενης ακρίβειας.

Από την άλλη πλευρά, είναι αλήθεια ότι συγχέονται ανόμοια πράγματα και εν μέρει έχει δίκιο το υπουργείο Τουρισμού να υποστηρίζει στο σχετικό σχόλιο του για το επίμαχο θέμα ότι ως κατ’ εξοχήν κρατικό φορέας εξωστρέφειας έχει ως βασική αποστολή την προώθηση της εικόνας της Ελλάδας, αποστολή που εξυπηρετείται και από την υποδοχή στο συγκεκριμένο υπουργείο προσώπων από όλο τον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό –υποστηρίζουν στην Βασιλίσσης Αμαλίας– ότι ανανεώθηκε ο εξοπλισμός και αναβαθμίστηκαν οι υποδομές του υπουργείου Τουρισμού, συμπληρώνοντας ότι η «επίδικη» διαδικασία είχε καθυστερήσει για περισσότερο από μια δεκαπενταετία.

Η ιστορία δεν έχει περάσει απαρατήρητη από το Μέγαρο Μαξίμου που ναι μεν δεν θεωρεί έγκλημα καθοσιώσεως την πρωτοβουλία της Όλγα Κεφαλογιάννη, ωστόσο θεωρεί κακό το timing λόγω της κοινωνικής δυσαρέσκειας που εκφράζεται για την κυβέρνηση εξαιτίας της ακρίβειας. Εξ ου και η ενόχληση εκφράστηκε κομψά με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Παύλο Μαρινάκη, να λέει στο briefing των πολιτικών συντακτών ότι είναι κατανοητή η προσοχή που δίνει το υπουργείο Τουρισμού στην εικόνα που παρουσιάζει προς τα έξω υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι είναι σημαντικό να δίνεται προσοχή στη διαχείριση των χρημάτων των φορολογουμένων.

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα