Αργά το θυμηθήκατε, κύριε υπουργέ…

Η ακρίβεια στα ακτοπλοϊκά ναύλα έχει φτάσει σε επίπεδα να συμφέρει καλύτερα να… αγοράσεις το καράβι παρά να «κόψεις» εισιτήριο για την οικογένεια και το αυτοκίνητο

Πρωτομηνιά με τον Χρήστο Στυλιανίδη έκαναν τα στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά καθώς ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής πήγε το πρωί της Πέμπτης στην ακτή Μιαούλη προκειμένου όπως λέει το ρεπορτάζ να έχει μία σύντομη ενημέρωση από τον λιμενάρχη σχετικά με την κίνηση που βαίνει αυξητική λόγω των καλοκαιρινών διακοπών, αλλά και για να μάθει από πρώτο χέρι τι γίνεται με την εν γένει ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.

Το γιατί, τώρα, αυτό χρειάστηκε να γίνει δια ζώσης και με την παρουσία καμερών και όχι π.χ. τηλεφωνικά, το ξέρουν τα εγχειρίδια του πολιτικού μάρκετινγκ. Αυτό που με σιγουριά ξέρουν όλοι είναι ότι άργησε χαρακτηριστικά η ηγεσία του υπουργείου να ασχοληθεί με το θέμα της ακρίβειας στα ακτοπλοϊκά ναύλα που έχει φτάσει σε επίπεδα να συμφέρει καλύτερα να… αγοράσεις το καράβι παρά να «κόψεις» εισιτήριο για σένα, τη σύζυγο, το παιδί και το αυτοκίνητο.

Ακόμη και η πρωτοβουλία που ρίχτηκε στο τραπέζι –και ολίγον στο παρακαλετό…– από τον Χρήστο Στυλιανίδη και αφορούσε τη μείωση του ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τα Ι.Χ. από το 24% στο 13% έγινε εν μέσω θέρους και «γειώθηκε» πριν καν ουσιαστικά συζητηθεί όχι μόνο από τους ακτοπλόους, αλλά και από τους επιτελείς του υπουργείου Οικονομικών, καθώς σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα έπρεπε να βρουν τρόπους να κλείσουν την τρύπα που δημιουργούσε η εφαρμογή του μέτρου στα προϋπολογισμένα φορολογικά έσοδα.

Θέλετε και το κλου της υπόθεσης; Και να πέρναγε η πρόταση Στυλιανίδη, είναι αυτονόητο ότι ουδέν όφελος θα είχε για την φετινή θερινή περίοδο αφού οι πληρότητες στα καράβια αγγίζουν ακόμη και το 100% που σημαίνει ότι τα… σπασμένα τα έχουν ήδη πληρώσει οι ταξιδιώτες.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα