Ελληνικό γιαούρτι στα Starbucks από το 2014
Αφού μπήκε στον Λευκό Οίκο, μετά έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της διατροφής στα αμερικανικά σχολεία, το ελληνικό γιαούρτι πετυχαίνει ακόμα μια μεγάλη νίκη. Από το 2014, θα έχουν τη δυνατότητα να το δοκιμάζουν οι πελάτες των Starbucks στις ΗΠΑ, καθώς η πολυεθνική αλυσίδα καφέ και η Danone θα εισάγουν το εν λόγω προϊόν στα καταστήματα τους.
Οι πωλήσεις του γιαουρτιού αυξάνονται και ειδικά η ελληνική “συνταγή”. Οι πωλήσεις γιαουρτιού ελληνικού τύπου έχουν σημειώσει αύξηση 48% στα 2,65 δισ. δολάρια μέσα σε ένα χρόνο (μέχρι τις 8 Ιουνίου), σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen. Οι συνολικές πωλήσεις γιαουρτιού σημείωσαν αύξηση 6,4% στα 6,3 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο.
Σύμφωνα με το τον Διευθύνοντα σύμβουλο της Danone Franck Riboud “Το γιαούρτι είναι η βασική ευκαιρία ανάπτυξης της εταιρίας στις ΗΠΑ”.
Η Danone ελέγχει το 30% της αγοράς γιαουρτιού των ΗΠΑ, ένα ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί χάρη στη συμφωνία με τα Starbucks.