Λούνα παρκ Χαλκιδική: Έγγραφο με παραλήψεις και ο δήθεν τεχνικός έλεγχος

Οι αποκαλύψεις για το δυστύχημα σε λούνα παρκ στο Πευκοχώρι στη Χαλκιδική συνεχίζονται, ενώ οι πραγματογνώμονες κάνουν έρευνα για τη συλλογή στοιχείων για τα αίτια του δυστυχήματος.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία της απόδοσης ευθυνών για την τραγωδία στο λούνα παρκ της Χαλκιδικής, με την αυτοψία στον τόπο του δυστυχήματος στο Πευκοχώρι να κρατάει για αρκετές ώρες από το πρωί της Τετάρτης (21/8). Ο πραγματογνώμονας που ορίστηκε από την Αστυνομία  εξέτασε σπιθαμή προς σπιθαμή το συγκεκριμένο μηχάνημα στο πλαίσιο διερεύνησης των συνθηκών του δυστυχήματος.

Σύμφωνα με το OPEN, μία ημέρα πριν από την τραγωδία, δηλαδή την Κυριακή 19 Αυγούστου, ο ιδιοκτήτης ειδοποίησε τους εργαζόμενους ότι την επόμενη ημέρα θα ερχόταν τεχνικός στο λούνα παρκ για να αξιολογήσει τα μηχανήματα και την λειτουργία τους.

Τον πραγματογνώμονα συνόδευαν άνδρες της αστυνομίας, αλλά και εκπρόσωποι της επιχείρησης, ενώ έγιναν έλεγχοι και στα υπόλοιπα μηχανήματα για το κατά πόσο πληρούν τις προϋποθέσεις ή εάν είναι το ίδιο επικίνδυνα.

Ο πραγματογνώμονας τοποθέτησε σακιά με άμμο στις καρέκλες του μοιραίου παιχνιδιού, προσομοιώνοντας το βάρος των επιβατών. Στη συνέχεια το μηχάνημα τέθηκε σε λειτουργία, προκειμένου να γίνει η αυτοψία σε σχεδόν κανονικές συνθήκες. Ο μηχανολόγος – μηχανικός συγκέντρωσε όλα τα απαραίτητα στοιχεία και μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να παραδώσει την έκθεσή του, η οποία θα συμπληρώσει τη δικογραφία.

«Προχωρήσαμε στους απαραίτητους ελέγχους για να διαπιστώσουμε τα επιμέρους στοιχεία, κάναμε αυτή τη δοκιμαστική λειτουργία για να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα και να συμπληρωθεί η έκθεση», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Λάμπρος Γκλαβόπουλος στην ΕΡΤ.

Όπως αναφέρει εργαζόμενος που μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό, ο μηχανικός πήγε στο λούνα παρκ την ημέρα του δυστυχήματος για την αξιολόγηση. Έδωσε δε την έγκριση και έβαλε την υπογραφή του για τη λειτουργία τους. χωρίς καν να βάλει σε λειτουργία τα παιχνίδια

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, ο εργαζόμενος της επιχείρησης, ο οποίος απασχολείται στο διπλανό λούνα παρκ που ανήκει στον ίδιο ιδιοκτήτη, επιβεβαιώνει ότι συχνά υπήρχαν παράπονα από παιδιά και γονείς τόσο για το μοιραίο παιχνίδι όσο και γενικότερα για τα μηχανήματα του λούνα παρκ.

Όμως, ο ιδιοκτήτης «μπάλωνε» την κατάσταση και είτε ζητούσε από τα παιδιά να καθίσουν σε διπλανά καθίσματα, είτε τα έβαφε για να μοιάζουν καινούργια.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα