Με νέα εταιρική ταυτότητα η Alter Ego Media

Η καινουργία "εικόνα" του ελληνικού μιντιακού ομίλου σηματοδοτεί την αποφασιστικότητα της ηγεσίας της να μπει «μπροστάρης» της ψηφιακής μετάβασης

Στον επανασχεδιασμό και στην ανανέωση της εταιρικής ταυτότητάς της προχώρησε η Alter Ego Media του Βαγγέλη Μαρινάκη που έχει στο χαρτοφυλάκιό της κορυφαία ΜΜΕ όπως το MEGA, το ΒΗΜΑ, ΤΑ ΝΕΑ τον το portal ΙΝ.GR, τον διαδικτυακό πλέον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, τον ραδιοφωνικό σταθμό MY RADIO, την εταιρεία παραγωγής ALTER EGO STUDIOS, αλλά και την εταιρεία περιεχομένου MORE MEDIA.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους του μεγαλύτερου ελληνικού ομίλου ΜΜΕ (σ.σ. απασχολεί πάνω από 1.100 εργαζόμενους), η νέα εταιρική ταυτότητα της Alter Ego Media δεν αποτελεί απλώς μια αισθητική αναβάθμιση, αλλά σηματοδοτεί τον μετασχηματισμό του Ομίλου σε ένα διεθνώς ανταγωνιστικό Media Tech Group, με την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας να δημιουργεί μια «ομπρέλα» που αγκαλιάζει όλα τα assets του Ομίλου και να αντανακλά τα σύγχρονα χαρακτηριστικά και τη δυναμική ανάπτυξή του.

Όπως εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της Alter Ego Media, Γιάννης Βρέντζος, η νέα ταυτότητα της εταιρείας σηματοδοτεί την αποφασιστικότητα της ηγεσίας της να μπει «μπροστάρης» της ψηφιακής μετάβασης και να προσφέρει σε κοινά στην Ελλάδα και το εξωτερικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, επενδύοντας διαρκώς σε νέες τεχνολογίες και προάγοντας την πολυφωνία, που θα οδηγήσει σε ακόμη ένα πιο ισχυρό και αξιόπιστο περιβάλλον ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η μελέτη και ο σχεδιασμός της νέας ταυτότητας της  Alter Ego Media που εκφράζει τις βασικές αξίες του Ομίλου –καινοτομία, πολυφωνία και έμπνευση– υλοποιήθηκε από την πολυβραβευμένη ελληνική εταιρεία K2design.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα