Στα… κουφά πέρασε το lifting του Κυριάκου στο επικοινωνιακό επιτελείο του Μαξίμου

Μπαράζ πρωτοβουλιών από τον πρωθυπουργό προκειμένου να πειστούν οι ψηφοφόροι ότι το εκλογικό μήνυμά τους ελήφθη πολύ σοβαρά υπόψη από την κυβέρνηση

Με μπαράζ πρωτοβουλιών δείχνει να απαντά ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο… ραβασάκι που  άφησαν οι ψηφοφόροι των ευρωεκλογών στον γραμματοκιβώτιο του Μαξίμου. Η έξτρα φορολόγηση των διυλιστηρίων που θα διοχετευτεί ως ζεστό χρήμα σε ευάλωτες εξαιτίας της ακρίβειας κοινωνικές ομάδες, η μονιμοποίηση στον μειωμένο συντελεστή ΦΠΑ του 13% για τα κόμιστρα στα ταξί και για την… λαϊκή απόλαυση του delivery/takeaway καφέ, το άνοιγμα της χαραμάδας για ευνοϊκές προσαρμογές στη φορολόγηση των ελευθέρων επαγγελματιών, καθώς και η χθεσινή πρωθυπουργική εξαγγελία από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης  για παράταση του προγράμματος για φθηνό ρεύμα στους αγρότες είναι σε διάστημα μικρότερο των δύο εβδομάδων συνθέτουν το τετραπλό απαντητικό sms προς τους ψηφοφόρους ότι το μήνυμά τους ελήφθη πολύ σοβαρά υπόψη, χωρίς μάλιστα να υπολογίζουμε τον «χειρουργικό» ανασχηματισμό που έγινε στο κυβερνητικό σχήμα.

Η μοναδική αλλαγή που πέρασε στα… κουφά είναι το lifting που έκανε ο Κυριάκος στο επικοινωνιακό επιτελείο του στο Μαξίμου, όπου τα κρίσιμα πόστα «έπιασαν» ο Πάνος Αμυράς ως γενικός διευθυντής Τύπου και Ενημέρωσης, ο Χρήστος Ζωγράφος ως διευθυντής του Γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού –με αναπληρωτή του τον Αλέξανδρο Μαράκη– και ο Γιώργος Ευθυμίου στον οποίο χρεώθηκε η διεύθυνση του Γραφείου Ενημέρωσης και Διαχείρισης Κρίσεων. Σημειωτέον ότι όλοι τους έχουν γράψει αρκετά χιλιόμετρα στο δημοσιογραφικό κουρμπέτι…

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα