Έχει… παλμό το Marketing στην Ελλάδα

Την πρωτη μέχρι σήμερα έρευνα του είδους στην Ελλάδα έτρεξαν από κοινού ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός «The Marketing Hub» και το τμήμα Μarketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Το να μην είχε γίνει μέχρι σήμερα έρευνα για το μάρκετινγκ στην Ελλάδα το λες και –όχι προς έπαινο– κατόρθωμα. Αυτό και μόνο το δεδομένο κάνει ξεχωριστό το πρώτο «Marketing Pulse», την έρευνα που έτρεξαν από κοινού ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός «The Marketing Hub» και το τμήμα Μarketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στην έρευνα συμμετείχαν 69 κατά κύριο λόγο μεγάλες σε μέγεθος ελληνικές εταιρείες και σύμφωνα με τα ευρήματά της προκύπτουν τα εξής συμπεράσματα:

>>Η θέση του Marketing είναι σήμερα ισχυρή στην ελληνική αγορά και αναμένεται να γίνει ακόμα ισχυρότερη από το 2022 και τα επόμενα χρόνια.

>>Η διείσδυση σε υφιστάμενη αγορά και η ανάπτυξη νέων προϊόντων/υπηρεσιών είναι οι κύριες στρατηγικές marketing που θα εφαρμόσουν οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα το τρέχον έτος.

>>Digital Marketing και Brand Building βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των προτεραιοτήτων για τους marketers το 2022 καταλαμβάνοντας τα ίδια ποσοστά και βαρύτητες.

>>Η αποτελεσματική διαχείριση των Data φαίνεται να είναι το καθολικό focus της ελληνικής αγοράς. Είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι marketers σε κάθε επίπεδο πχ στελέχωση, upskilling κ.λπ

>>Οι προκλήσεις της αγοράς αντιμετωπίζονται όχι τόσο με μεγαλύτερα marketing budgets αλλά με καλύτερα και ικανότερα στελέχη.

>>O σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός μεγαλύτερου purpose για την εταιρεία/μάρκα αποτελεί βασική προτεραιότητα για τους περισσότερους marketers.

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα