Στρατηγική επιλογή για τα EΛ.ΠΕ. η αναβάθμιση των εμπορικών πωλήσεων

H αναβάθμιση του ρόλου των πωλήσεων αποτελεί στρατηγική επιλογή για τα Ελληνικά Πετρέλαια, ούτως ώστε να συνεχιστεί χωρίς εμπόδια η αύξηση του μεριδίου αγοράς του Ομίλου σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον που είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό.

Αυτό είναι επιγραμματικά το κεντρικό συμπέρασμα που εξάγεται μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του 5ου Συνεδρίου Πωλήσεων EKO & ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, που διοργανώθηκε προ ημερών στο ξενοδοχείο «Poseidon Resort» στο Λουτράκι.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου αναλύθηκαν τόσο η επιτυχημένη περυσινή χρονιά, όσο και οι βασικοί άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθούν οι προσπάθειες επίτευξης των ιδιαίτερα φιλόδοξων στόχων που έχουν τεθεί για το τρέχον έτος.

Κατά τη διάρκεια του 5ου Συνεδρίου Πωλήσεων EKO & ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, πραγματοποιήθηκαν πολλές εστιασμένες δράσεις, όπως «team building activities», αλλά και ομιλίες από εξωτερικούς συνεργάτες. Ιδιαίτερα χρήσιμη αποδείχτηκε για ακόμα μια χρονιά η συμμετοχή των συνέδρων, των οποίων όλα τα σχόλια και οι παρατηρήσεις καταγράφηκαν και ομαδοποιήθηκαν για περαιτέρω επεξεργασία, ώστε να εξετασθούν οι τρόποι βελτίωσης της λειτουργίας όλων των διευθύνσεων πωλήσεων της εταιρείας.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών, ο διευθύνων σύμβουλος ΕΚΟ & Ελληνικά Καύσιμα, Παναγιώτης Πετρούλιας, συνόψισε τη στρατηγική της Εμπορίας και ανακοίνωσε ότι στο εξής το Συνέδριο Πωλήσεων θα πραγματοποιείται κάθε 6 μήνες, καταδεικνύοντας έτσι και τη βαρύτητα που δίνει η νέα διοίκηση στις Πωλήσεις.

Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής Εγχώριας και Διεθνούς Εμπορίας του Ομίλου ΕΛ.ΠΕ., Ρομπέρτο Καραχάννας, επεσήμανε τα εξής:
«Η ανάπτυξη των εμπορικών εταιρειών του Ομίλου Ελληνικά Πετρέλαια, δηλαδή της ΕΚΟ και της ΒΡ, περνάει υποχρεωτικά μέσα από τα Τμήματα Πωλήσεων, τα οποία αποτελούν κρίσιμο μέρος της εταιρείας. Στο πλαίσιο της νέας μας πολιτικής, η αναβάθμιση του ρόλου των Πωλήσεων αποτελεί στρατηγικό πυλώνα, προκειμένου η εγχώρια εμπορία να συνεχίσει την επιθετική αύξηση του μεριδίου της σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Σημαντική θα είναι και η συμβολή της νέας οργανωτικής δομής και της στενής συνεργασίας όλων των τμημάτων της Εγχώριας και της Διεθνούς Εμπορίας του Ομίλου, που υποστηρίζουν τα σήματα της ΕΚΟ στην Ελλάδα και το εξωτερικό».

Σημειώνεται ότι στο τριήμερο συνέδριο έδωσε το «παρών» όλο το στελεχιακό δυναμικό των διευθύνσεων πωλήσεων που εκπροσωπούν στην Ελλάδα τα brands ΕΚΟ και ΒΡ, ενώ τις εργασίες παρακολούθησαν τόσο ο πρόεδρος της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ Α.Ε., Στάθης Τσοτσορός, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γρηγόρης Στεργιούλης.

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα