Ο δρόμος (Μορέας) έχει τη δική του ιστορία (αρπαχτής)

Μια πολύ ενδιαφέρουσα υπόθεση έφερε στο προσκήνιο ο ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος. Πρωταγωνιστές μεγάλες κατασκευαστικές και τόπος ο οδικός άξονας Μορέας. Ο βουλευτής μάλιστα με ερώτησή του δεν διστάζει να κάνει λόγο για αρπαχτή εθνικών εργολάβων.

Απευθυνόμενος στο υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, υποστηρίζει πως προκειμένου να γίνει η επανεκκίνηση των έργων –που ενώ σταμάτησαν, ποτέ δεν κατέπεσαν οι εγγυητικές τους επιστολές στους τέσσερις βαλτωμένους δρόμους (Ολύμπια, Ε65, Αιγαίου, Ιόνια)– άνοιξε η όρεξη στους συνήθεις υπόπτους και για τον αυτοκινητόδρομο του Μορέα.

Σύμφωνα με τον βουλευτή, η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου δεν είχε σταματήσει και κανένα πρόβλημα δεν φαινόταν στον ορίζοντα, όσο τα φώτα της δημοσιότητας μονοπωλούσαν τα εγκαταλελειμμένα εργοτάξια. «Μόλις, όμως, η κυβέρνηση –επί της ουσίας εκβιαζόμενη– άνοιξε με τις ευλογίες και της Κομισιόν το πουγκί, τότε η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Μορέα άρχισε να εμφανίζει προβλήματα ρευστότητας!» τονίζει.

Σύμφωνα πάντα με τον Ν. Νικολόπουλο, με αιχμή την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, ζητούν οι εργολάβοι από το Δημόσιο να βάλει και πάλι βαθιά το χέρι στην τσέπη για να μην εγκαταλείψουν τον δρόμο κολοβό…!

Πρέπει να σημειωθεί ότι ο αυτοκινητόδρομος Μορέας ξεκίνησε να κατασκευάζεται πρώτος από όλους τους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους στα τέλη του 2007 και θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το 2012.

Εντός της προθεσμίας παραδόθηκε μόνο το πρώτο σκέλος, ενώ υπό κατασκευή παραμένουν τα τμήματα Λεύκτρο-Σπάρτη, που έχει κολλήσει λόγω αρχαιολογικών ανασκαφών και μειωμένης χρηματοδότησης, και ο Περιμετρικός Καλαμάτας. Χωρίς μάλιστα να ζητηθούν ευθύνες από κανέναν.

Και το μεγάλο πια ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι αν το ελληνικό Δημόσιο είναι διατεθειμένο  να επιδοτεί ένα ελλειμματικό έργο, τη διαχείριση του οποίου έχουν όμως για 30 χρόνια οι εργολάβοι. Θ.Π.

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Χρησιμοποιούμε cookies για λόγους στατιστικών & επισκεψιμότητας Συμφωνώ Περισσότερα